فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

مطالعه نسل چهارم تلفن همراه در کشور کلید خورد

با تصویب شورای پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه مطالعه و بررسی نسل چهارم ارتباطات سیار، تحلیل بازار و نحوه ارایه خدمات آن‌ها در کشور کلید خورد.


به گزارش ایسنا، از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین صمیمی - مدیر حوزه ریاست و عضو شورای پژوهشی پژوهشگاه ICT - گفت: این پروژه با توجه به اعلام نیاز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شورای پژوهشی پژوهشگاه مطرح و با حضور معاون محترم بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب شد.


صمیمی هدف از انجام این پروژه را تهیه ضوابط مورد نیاز برای ارائه خدمات نسل چهارم ارتباطات سیار در کشور و تدوین پیش نویس پروانه مورد نیاز جهت ارائه این خدمات دانست.


مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه ICT افزود: تهیه این پروانه مستلزم انجام مطالعات اقتصادی، فنی و حقوقی است که این امر مهم توسط پژوهشگران و متخصصان پژوهشکده فناوری ارتباطات و با همکاری کارشناسان خبره رگولاتوری اجرا خواهد شد.


عضو شورای پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد، تهیه دستورالعمل های نظارتی بر عملکرد ارائه کنندگان خدمات سیار نسل جدید نیز جزو خروجی‌های اصلی این پروژه است.


منبع : www.ICTna.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
mahgahni دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 23:28 http://ictman.blogsky.com/

خیلی خیلی جالب بود.

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد