فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

پروژه درس کارگاه مخابرات سیار ( شبیه سازی با نرم افزار MATLAB )

« شبیه سازی مدار مقسّم فرکانس با نرم افزار MATLAB »


(( دانلود فایل PowerPoint آموزش شبیه سازی مدار مقسّم فرکانس با نرم افزار MATLAB ))



(( دانلود فایل اجرایی شبیه سازی مدار مقسّم فرکانس با نرم افزار MATLAB ))

نظرات 6 + ارسال نظر
ali ahmadi شنبه 6 مهر 1392 ساعت 13:20

همه ساعت ها را عقب بکش ...

جز ساعت دلت را !

می خواهم هر روز یک ساعت

بیشتر مرا دوست بدارد !

یک همیشه یک است! شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر شود ، اما بعضی اوقات می تواند خیلی باشد: یک دوست یک رفیق یا تو که یک دنیایی! دوستت دارم مهندس عزیز! سپاس بیکران.

خیلی دوست دارم. جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:38 http://mahghanict.blogsky.com

خدایا آنکس صادقانه یادم میکنه،تو هر لحظه عاشقانه یادش کن..

سلام فدات داداش گلم، نظر لطفته عزیز
ممنون از نگاه گرمت

سلام داداش عزیزم محمد آقای گل! ممنون که سر زدی به من! ایشالا موفق باشی داداشی.

علی احمدی دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 11:28 http://www.ict91.blogsky.com

کجایی پسر خوب ؟؟
ما مال نداریم که هی فخرفروشیم ،
اموال نداریم که برفقربپوشیم ،
داریم گرانمایه ترین ثروت عالم ،
یک دوست که آنرا به جهانی نفروشیم!
یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار و دوستیها ماندنی اند حتی باسکوت.

سلام مهندس عزیز! ای داداش دیگه مثه ایام تحصیل حس و حالش نیست!
همیشه به یادتم و بدون فراموش شدنی نیستی!

رهگذر شنبه 21 دی 1392 ساعت 22:06

اینجا قرار نیست آپ بشه؟

نخیر!
مشکلی دارین بفرمایین، خوشحال میشم کمکتون کنم!

احمدی مقدم شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 09:11 http://www.ict91.blogsky.com

سجاد عزیز............
واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی . . .


سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم
حال عجیبی است دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای.

مهندس عزیز؛
عزیز بودن جرم نیست، امتیازیست که « تو » در قلب من داری و خیلی ها ندارند!
درود بر بی نظیرترین مهندس دنیا!

رهگذر سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 12:02

نه فقط مطالب مفید بود گفتیم آپ بشه خوبههه...

ممنون از نظر لطفتون، آپ جدید ایشالا در سایت! آدرس سایت هم به زودی و به محض آماده شدن کامل سایت، در اختیارتون قرار میگیره! ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد