فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

راه‌اندازی شبکه LTE در امارات با سرعت 300 مگابیت در ثانیه



شرکت مخابراتی du از مراکز فعال در کشور امارات متحده عربی اعلام کرد که آزمایش‌های لازم برای راه‌اندازی سرویس LTE مبتنی بر شبکه مخابراتی 4G در دو منطقه از این کشور با موفقیت به پایان رسیده است.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت سیستم Circuit Switched Fallback را مورد آزمایش قرار داد که بر اساس آن می‌توان کلیه تماس‌های تلفنی را به شبکه 3G شرکت du انتقال داد. این قابلیت به مشترکان امکان می‌دهد سرویس‌های ارتباطی خود را مبتنی بر شبکه LTE در اختیار بگیرند و در عین حال بدون بروز هر مشکل و اختلالی تماس‌های صوتی خود را بر پایه شبکه 3G انجام دهند.


شبکه 3G که شرکت du هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌دهد چندی پیش به‌روز رسانی شد تا بر مبنای آن کاربران بتوانند تماس‌های صوتی خود را با کیفیت بالا (HD) انجام دهند و در نهایت کیفیت تماس‌های صوتی آن‌ها افزایش یابد.


این شرکت همچنین فناوری 4x4 MIMO را نیز مورد آزمایش قرار داده است. شرکت du با این فناوری توانست به صورت موفقیت‌آمیز پهنای باند موبایلی با سرعت 300 مگابیت در ثانیه مبتنی بر شبکه مخابراتی 4G LTE را مورد آزمایش قرار دهد.


منبع : www.ICTna.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
کاظمی جمعه 28 مهر 1391 ساعت 13:48

با سلام وتشکر از شما
کاظمی

با سلام خدمت شما و تشکر از نظرات انرژی دهنده تون.
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد