فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

فناوری اطلاعات و ارتباطات

Information & Communication Technology

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: پارازیت اثر مخرب بر سلامت ندارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پارازیتهای ماهواره ای هیچ گونه اثر مخربی بر سلامت مردم ندارد ، گفت: مسائلی که در زمینه بروز سقط جنین ، ناباروری و ... در مورد این امواج مطرح می‌شود ، نادرست و غیر کارشناسانه است .
محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ارسال پارازیتهای ماهواره ای و شائبه هایی که از مخرب بودن این امواج حکایت دارد ، اظهار داشت: براساس بررسی های صورت گرفته این امواج هیچگونه اثر مخربی بر سلامت انسان ندارد .


وی اضافه کرد: این پارازیتها قطعا مانند امواج رادیویی است که توسط گیرنده های تلویزیونی می تواند تصویر و صدا را ارسال کند و به طور قطع پیام مخربی در حوزه سلامت ندارند .


نماینده آستانه اشرفیه در مجلس نهم با بیان اینکه در زمینه امواج پارازیتهای ماهواره ای مسئولان حوزه ارتباطات و امنیت باید نظرات خود را اعلام کنند ، گفت: اگرچه این موضوع بحث حاکمیتی است و ارتباطی با کمیسیون بهداشت ندارد اما این کمیسیون مسأله موردنظر را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که این امواج هیچ تأثیری در سلامت افراد جامعه ندارد .


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هر حاکمیتی برای صیانت از حریم و حقوق و فرهنگ جامعه خود حق دارد که این پارازیتها را ارسال کند ، تصریح کرد: پارازیتهای ماهواره ای هیچگونه تخریب و آسیب و مشکلی در حوزه سلامت افراد ایجاد نمی‌کند و مسائلی که در زمینه بروز سقط جنین ، ناباروری و یا سرطان در مورد این امواج مطرح می‌شود ، کارشناسی شده نیست.


منبع : www.ICTna.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
MAMAL شنبه 22 مهر 1391 ساعت 12:21

اره والا حتما نمیتونن راهی دیگه واسه جای دکلها پیدا کنن اینم حرفیه.

بدبین نباش محمد. کمیسیون بهداشت که ربطی به اپراتورها نداره. اونا فقط تحقیق کردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد